Dziś mamy 19 kwietnia 2024, piątek, imieniny obchodzą:

12 kwietnia 2021

„Skandal i jeszcze raz skandal!”. Sytuacja w sadkowskim ośrodku zdrowia

fot. archiwum

fot. archiwum

Jedna z naszych czytelniczek zwróciła się do nas z# sytuacją, jaka ją spotkała w dniu dzisiejszym w sadkowskim ośrodku zdrowia. Treść wiadomości poniżej.

Chciałabym poruszyć kwestię ośrodka zdrowia w Sadkach. Od wczesnego poranka staram się dodzwonić w celu rejestracji do lekarza, lecz linia w ośrodku bez przerwy zajęta. Wydawać by się mogło, że telefon został odłożony specjalnie. Nie zastanawiając się długo wsiadłam w samochód. Na miejscu Pani pielęgniarka z maską pod nosem otworzyła drzwi pytając dlaczego nie dzwoniłam w celu rejestracji, po czym stwierdzając że nie ma już numerków zapisała moją mamę na "teleporadę", spisując jej dane na futrynie drzwi. Następnie zapytała, co dolega mi. Po przedstawieniu choroby, leku jakim starałam się sama wyleczyć usłyszałam, że skoro "już mi przechodzi" wizyta jest mi niepotrzebna. I tak zostałam odprawiona do domu. Skandal i jeszcze raz skandal! Personel, który został zaszczepiony nie wpuszcza chorych nawet na korytarz.

Materiał: Internauta 

Oceń artykuł: 31 14

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (101) Zgłoś naruszenie zasad

    • -24 (38)

    Basia Sójka , w dniu 12-04-2021 15:53:46 napisał:

    Skoro ta Pani leczy się sama to po co idzie do lekarza.. Nie działają leki? A może Pani jest już na czarnej liście ośrodka bo choruje na wszystko i zawraca głowę lekarza a chorzy umierają na chodnikach lub w domach

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 2 (12)

    Blade, w dniu 12-04-2021 16:03:24 napisał:

    Seniorzy 60+ zapisani na infolinię, którzy chcą się szczepić w Sadkach nadal nie mają terminów ustalonych. Przykład z rodziny rocznik '58. To kogo oni tam szczepią, chyba sami siebie.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 20 (26)

    AgnieszkaM, w dniu 12-04-2021 19:50:55 napisał:

    Z tego co pamiętam do przychodni W Sadkach przed pandemia cudem było się dodzwonić. Dzwoniłam swego czasu, nikt nie odbiera, jadę, 3osoby w dyżurce, poczekalnia pusta... To przez to, że ludzie nie otrzymują pomocy na podstawowym poziomie, sytuacją zmienia się w ta dramatyczną dla wielu, bo przechodzona grypą jest równie niebezpieczna co covid. Skoro personel zaszczepiony to czego się boją? Dlaczego przychodnie nie są otwarte? Markety, sklepy, banki, wszelkie inne miejsca są otwarte, choć pewnie połowa pracujących tam bez szczepień, a przychodnia nie. Ludzie nie tylko chorują na covid. To wszystko to jakaś paranoja jest.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 12 (14)

    Emil Zola, w dniu 12-04-2021 21:19:03 napisał:

    Ja też znam osoby ,które miały problemy z dodzwonieniem się do tej przychodni. Szczerze Państwu współczuję .

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 7 (11)

    Andzelika , w dniu 12-04-2021 21:21:23 napisał:

    Potwierdzam. Również dzwoniąc do Sadek mam wrażenie, że słuchawka jest celowo odłożona. Mam dzieci w innej przychodni i nigdy nie było takich problemów z dodzwonieniem się. Wiecznie nie ma numerków. Na następny dzień nie można się od razu zarejestrowac. Trrzba liczyć na cud następnego dnia. Nie dziwię się, że ludzie leczą się na własną rękę. Też tak robię. Dzieci nie bez powodu przepisane gdzieś indziej. Co zmbieilo się na plus to na pewno lekarze. Lekarki zainteresowane problemem, szukają przyczyn gdzieś dalej. Pytają. Drążą. Może i w kwestii obsługi przychodni wreszcie coś się zmieni.

    odpowiedz

    • 11 (15)

    Znajomy, w dniu 12-04-2021 21:23:13 napisał:

    Wiem z zaufanego źródła, że ta pacjentka jest Honorowym Dawcą Krwi i sądzę, że to wrecz chore żeby takie osoby musiały się prosić o lekarza. Mało tego jeszcze komentarz, że ta Pani jest na czarnej liście... W ośrodku w Sadkach istnieje taka? Z doświadczenia wiem jak trudno dostać się tam do lekarza więc jeśli jest tam ktoś na takiej liście musi być bardzo wytrwały w czatowaniu pod drzwiami ośrodka.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 9 (9)

    Ona, w dniu 12-04-2021 21:28:47 napisał:

    Odnosząc się do komentarza wyżej,że jeśli ktoś się leczy na własną rękę nie potrzebnie przychodzi do lekarza? A może trzeba się zastanowić dlaczego tak się dzieje.?W obecnej chwili nie istnieją inne choroby tj.Zawał,nowotwór,grypa,inne choroby ,które przed tą gównoburzą się zdarzały.Dzis gdzie nie trafimy na dzień dobry każde objawy łączą z Covid.To jest jakaś paranoja.Nawiązujac do tematu przychodni brak słów!!!Ten kto ma wejścia i bliskie kontakty z personelem bez problemu się dostanie do lekarza natomiast ty"zwykly szary człowieku czejak i korzenie zapuszczaj a nóż podniesiesz frekwencję w liczbie zgonów na sars.No i obsługa pacjenta przez panie w rejestracji już dawno powinna być wzięta pod lupę(gburowatość,brak szacunku ,opryskliwosc no chyba se ktoś figuruje poważnym nazwiskiem)Może ktoś w końcu się tym zainteresuje?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 10 (12)

    Obywatel , w dniu 12-04-2021 21:33:44 napisał:

    Witam ja również próbowałam dodzwonić się do ośrodka w Sadkach dopiero po 110 razem się dodzwoniłam to usłyszałam że nie ma już numerków ..szybciej to służba zdrowia nas wszystkich wykończy niż covid

    odpowiedz

    • 16 (20)

    pacjent, w dniu 12-04-2021 21:38:03 napisał:

    Paradoksem jest to, że w przychodni w Sadkach najpierw personel powinien się wyleczyć... z lenistwa i wziąć się do roboty!!!! A następnie zacząć leczyć ludzi tak jak powinno być....

    odpowiedz

    • 13 (13)

    Żenada, w dniu 12-04-2021 21:45:28 napisał:

    To proszę spróbować dodzwonić się do przychodni w Kcyni. Prócz nowego obiektu mieszkańcy w Kcyni nie mogą liczyć na służbę zdrowia. W ośrodku nawet nie szczepią na COVID. Śmiechu warte żeby trzeba uruchamiać zastępczy punkt szczepień., tym bardziej, że ośrodek został w dużej części sfinansowany ze środków publicznych.

    odpowiedz

    • 14 (20)

    Abc, w dniu 12-04-2021 21:55:30 napisał:

    Przychodnia w Sadkach od zawsze jest jedną wielką porażką. O 8 telefon zajęty, o 9 brak numerków, na następny dzień nie można się rejestrować, na pytanie jak w takim razie się dostać 'przyjechać osobiście się zarejestrować' to po co ten telefon?? Całe szczęście zmieniłam przychodnię na Krajnę w Nakle, tam nikt nigdy nie robi problemu, zawsze jest miejsce, można nawet godzinę sobie wybrać. Telefon odbierają praktycznie od razu, panie w rejestracji miłe, lekarze profesjonalni i nie lekceważą objawów pacjenta.

    odpowiedz

    • 11 (13)

    Sadki, w dniu 12-04-2021 21:55:59 napisał:

    Ta przychodnia jest do .......szkoda słów a panie z rejestcji to już porażka całe szczęście że już tam nie mieszkam i nie korzystam z ich teleporad

    odpowiedz

    • 11 (11)

    Ela, w dniu 12-04-2021 22:03:50 napisał:

    W nakle to samo medicus wiecznie zajęta linia a jak zadzwonisz na numer komorkowy to wielce mowi że numer ogólny i co ona ma teraz zrobić. Tylko w nakle takie zacofanie bo w Bydgoszczy nie ma problemu żeby się dostać do lekarza a tu się zachowują jak by nie wiadomo kim byli!!!!!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 9 (13)

    Pacjenci, w dniu 12-04-2021 22:20:50 napisał:

    To nie jest jedyny problem, chociaż faktycznie dodzwonić się tam to jakby próbować dodzwonić się do papieża. Giną wyniki, giną skierowania, panie mylą się pobierając krew, robią inne badania niż są na skierowaniu lub niektórych badań w ogóle nie robią. Skandal, panie kłamią w żywe oczy, gdy zagubią dokumenty i kompletnie nie ponoszą za to konsekwencji.

    odpowiedz

    • 13 (17)

    AgnieszkaM, w dniu 12-04-2021 22:28:40 napisał:

    Do Pani Basi Sójki, powtórzę odpowiedz: Panią jak gardełko zaboli, to leci Pani do lekarza? Oczywiście, że nie, bierze Pani tabletki do ssania, witaminy, jakiś syrop i ratuje Pani sytuację, właśnie po to, żeby tyłka lekarzom nie zawracać i ta osoba pewnie tak uczyniła, ale czasami to nie pomaga, ból gardła rozwija się w anginę i potrzebny jest antybiotyk, zwolnienie z pracy a to, i tu Panią zaskoczę, można uzyskać jedynie u lekarza. I odpowiem Pani na głupie pytania, tak leki niestety musza nie działać ,że ten ktoś szuka pomocy, żeby uciąć temat choroby i za 5 minut nie pukać do drzwi szpitala.

    odpowiedz

    • 8 (14)

    Pan 80, w dniu 12-04-2021 22:49:39 napisał:

    A może postarać się oto aby te panie pozwalniac. Może sam Pan Wójt zająłby się tą sprawą. To już bardzo długo z tym personelem w naszej przychodni.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (15)

    Katarzyna, w dniu 12-04-2021 22:57:19 napisał:

    Chyba najgorszy ośrodek to ośrodek w Sadkach który znam od najmłodszych lat. Sama przeniosłam się do innego bo na tą przychodnie nie można liczyć i nie chciałabym leczyć tam moich dzieci..

    odpowiedz

    • 7 (9)

    Lens, w dniu 12-04-2021 23:37:35 napisał:

    A czy funkcjonuje może stomatolog? Bo mam kamień za zębach i ogólnie co się mi należy? Bo nie chce być szczerbaty

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 9 (11)

    Mieszkanka, w dniu 13-04-2021 00:19:42 napisał:

    Jeżeli chodzi o przychodnię w Sadkach to Moi rodzice są z rocznika 46 i mają termin szczepienia wyznaczony dopiero na koniec kwietnia a co do kontaktu , tam nawet przed covidem nie można było się dodzwonić.....

    odpowiedz

    • 8 (8)

    Zmiana, w dniu 13-04-2021 00:29:13 napisał:

    Jak ktoś chce na siłę tkwić w sadkowskiej przychodni to niech dalej narzeka jak to źle, cała mentalność Polaka. Za każdym pacjentem przychodni idą pieniądze, więc im więcej ludzi zrezygnuje tym mniej im się zostaję. Tym sam jak osiągną zero pacjentów to się może obudzą.

    odpowiedz

    • 13 (17)

    ja, w dniu 13-04-2021 06:31:09 napisał:

    Nakła i tak nie przebijecie!!!

    odpowiedz

    • 15 (15)

    nakielanka, w dniu 13-04-2021 07:10:07 napisał:

    Polecam Krajnę w Nakle, sporo osób przepisało się do tej przychodni

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 2 (14)

    Wasza pacjentka, w dniu 13-04-2021 08:18:37 napisał:

    Przykro to stwierdzić, ale przychodnia w Sadkach nie zdała egzaminu, dla przykładu :sprzątaczka wrzeszcząca na pacjenta, ze tu się nie wchodzi tylko dzwoni, personel załatwiający wszystko w drzwiach i odmierzający centymetry podczas pobierania krwi, by były odstępy. Sami sobie ten zawód wybraliście, to jest służba LUDZIOM nie etat który należy odwalić. Jest pandemia i wszyscy o tym wiedzą my pacjenci również. Przykro mi że to pisze ale czara goryczy się przelała.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -3 (23)

    Marta , w dniu 13-04-2021 08:41:29 napisał:

    Nie dowierzam niektórym komentarzom, ludzie, ruszcie głową! Po pierwsze jest pandemia, więc niestety trzeba niektórych pacjentów traktować priorytetowo. Po drugie, oczywiście, że nie można się dodzwonić, bo jest jeden telefon na całą gminę! To jest chore, oczywiście, ale jaką winę ma tu personel?? Trzeba się raczej zwrócić do kierownictwa, że coś jest nie tak, że brakuje kadry. Lekarzy również. Personel wykonuje swoją pracę, to prawda, jedna pani jest wyjątkowo niemiła, ale proszę się przejść do warzywniaka, czarne owce są wszędzie.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • 6 (10)

    pa, w dniu 13-04-2021 09:14:38 napisał:

    Czegoś takiego nie było za PO.Jak widać PIS sobie nie radzi.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 13 (17)

    Nina, w dniu 13-04-2021 09:19:05 napisał:

    A taka sprawa: czy w każdej przychodni trzeba znać swoj NUMER KARTOTEKI?! to jest chore! Znasz pesel i to wystarczy a im ciężko poszukać!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 4 (8)

    Kaja , w dniu 13-04-2021 09:55:47 napisał:

    A ja mieszkam w Mroczy i jest to samo od 7.00 rejestracja a o 7.01 juz miejsca nie ma na teleporade później już dodzwonić się nie można bo słuchawka leży obok

    odpowiedz

    • -6 (24)

    Pacjent , w dniu 13-04-2021 09:58:53 napisał:

    Czytam komentarze i oczy przecieram ze zdumienia. Ja zawsze się zarejestrowałem i nie było z tym problemów. Obsługa miła i profesjonalna. No cóż drodzy beneficjenci 500+ I innych programów społecznych nawet jak czasem jest trudno się dodzwonić to te panie w przeciwieństwie do was pracują wiec trochę pokory .

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 9 (11)

    Kama, w dniu 13-04-2021 10:32:30 napisał:

    Medicus powala jak zwykle personelem pełnym profesjonalizmu, empatii i kultury osobistej. Wstyd i hańba, największą przychodnia w Nakle a personel okropny. Same nadąsane księżniczki, które mają przerost formy nad treścią. Tak było i będzie.

    odpowiedz

    • -8 (16)

    Marta, w dniu 13-04-2021 10:58:28 napisał:

    Byłam w tej przychodni tylko raz i jestem zachwycona profesjonalizmem pielegniarek tam pracujących, miłe sympatyczne czego więcej pacjentom potrzeba.Trudno mi zrozumieć te wszystkie narzekania.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (15)

    Sadkowianka, w dniu 13-04-2021 11:26:09 napisał:

    A kto Was Trzymaw w tej przychodni Wszędzie jest tak samo A Krajna dzwonisz w czwartej A wizytę masz w poniedziałek. Żal czytać co piszecie.... Nagonka....

    odpowiedz

    • -7 (19)

    Sąsiad, w dniu 13-04-2021 12:15:42 napisał:

    Czyżby ta roszczeniowa pacjentka to była niezrównoważona Katarzyna B. z Broniewa???

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (5)
    • 3 (7)

    krajan, w dniu 13-04-2021 16:51:22 napisał:

    Polak polakowi zgotował taki los,dlaczego władze Medikusa milczą,przecież i tak koryta im nie zabiorą.Ludzie-wypisujcie się z tej poradni,macie Nakło,Wyrzysk,może tam będziecie inaczej potraktowani.Za pacjentem idą pieniądze.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (9)

    Ja, w dniu 13-04-2021 22:00:05 napisał:

    Czy Pan Wójt jakieś stanowisko zabierze w tej sprawie? Bo to koszmar ta przychodnia.....

    odpowiedz

    • -2 (10)

    Krzysztof , w dniu 13-04-2021 22:14:23 napisał:

    No właśnie co na to nasz Pan Wójt.... zrobić coś? Hmmmm....pewnie znów uda że nie ma problemu.... wstyd za takiego gospodarza !!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (9)

    Tomek, w dniu 13-04-2021 22:35:10 napisał:

    Wszyscy co tu piszą i mają problem. Napiszcie do NFZ, do Wojta, Burmistrza, napiszcie do prokuratury o podejrzeniu przestępstwa., może NIK. Nie musicie wychodzić z domu. Wystarczy poczta elektroniczna, najlepiej epuap. Uprzedzam, pewnie to nic nie da... ale pisanie tu... to większą strata czasu

    odpowiedz

    • 5 (9)

    Czytelnik, w dniu 14-04-2021 07:01:42 napisał:

    Prawda jest taka że braki lekarzy już były przed covidem. Dodatkowo covid spotęgował tą sytuacje. Jedne przychodnie sobie radzą lepiej, inne gorzej. W każdej przychodni obecnie jest problem z dodzwonieniem czy też wizytami na bieżąco. Czy to Sadki, Medicus czy Krajna. Żadna przychodnia nie wytrzymuje naporu pacjentów z Covid. Taki pacjent dzwoni z dolegliwościami kilka razy w czasie izolacji bo nie wszyscy przechodzą to łagodnie. Dodatkowo lekarze z godzin popołudniowych których przychodnia to dodatkowe miejsce pracy przy obecnej ilości zakażeń są zobligowani w pierwszej kolejności zabezpieczać pracę szpitali. Czyli wypadają z grafiku w przychodni. Stąd ile by nie było tutaj komentarzy, narzekań nic to nie zmieni. Nie zmieni to ilości lekarzy dostępnych w przychodni. Nie dziwie się też panią w rejestracji. Jeśli nie ma lekarza to co zrobią. Jedyne co często mogą usłyszeć od połowy pacjentów to "To co wy tam robicie nieroby" .

    odpowiedz

    • 4 (10)

    Prawdziwa, w dniu 14-04-2021 11:34:10 napisał:

    Przychodnia w Sadkach jest prywatna co wójt ma do tego??? Poprzedni wójt oddał ją za darmo!!!

    odpowiedz

    • 6 (10)

    Internautka, w dniu 14-04-2021 12:47:32 napisał:

    To wszystko jest jakąś okropną i żenującą nagonką! W każdej przychodni nie można się dodzwonić.... a te w których można to na wizytę i tak czeka się kilka dni! Bez sęsu głupota ludzka nie zna granic! A z kąd mamy brać lekarzy? To trzeba studentów nie wypuszczać z kraju ! Ja nie zgodzę się z tym że student najpierw wyuczy się za "nasze pieniądze" a potem ucieka do np. Niemiec czy Angli!!! Dlaczego nie zatrzymają tego żadne władze? Ja rozumiem to że tam więcej zarobią, ale niech najpierw popracują w ojczyźnie dzięki której się wykształcili!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (7)

    Nina, w dniu 14-04-2021 13:09:31 napisał:

    bez sęsu... z kąd.......... O_O

    odpowiedz

    • -6 (24)

    Zadowolonapacjentka, w dniu 14-04-2021 13:37:27 napisał:

    Do wszystkich Państwa biorących udział w tym niemalże paleniu pielęgniarek i lekarzy z Sadkowskiej przychodni na stosie - proszę sobie wygodnie usiąść, zamknąć oczy i poprosić aby ktoś przeczytał Państwu kolejną część tej wiadomości: Wyobraź sobie, dzwoni budzik, godzina 5 rano. Wstajesz, ubierasz się jak poprzedniego dnia, jesz śniadanie i jedziesz do pracy. Przygotowujesz swoje stanowisko, ubierasz na siebie ubranie robocze, fartuch, kombinezon ochronny, maskę lub przyłbicę, rękawiczki. Też nie masz już wcale dwudziestu lat, a to że musisz cały dzień pracować i pocić się w tych wszystkich plastikach na sobie przecież nikogo nie obchodzi. To, że chcesz pomóc, że codziennie w takich warunkach robisz kilka kilometrów, że wysłuchujesz mnóstwa pretensji, że nie nadążasz z odbieraniem telefonów - przecież to nikogo nie obchodzi. Nie, Ty masz pracować aż padniesz na twarz aby zadowolić wszystkich. Bo przecież od Ciebie właśnie wszystko zależy. Bo przecież nie jesteś lekarzem czy pielęgniarką. Jesteś nadczłowiekiem, robotem zasilanym na baterie, który nie ma rodziny, swoich problemów, który sam nie może zachorować, którego jedynym celem jest spełnianie tego społecznego obowiązku pomocy każdej roszczeniowej osobie. A teraz już mówiąc poważnie. Dzisiaj z przyczyn zdrowotnych musiałam odwiedzić przychodnię w Sadkach i spotkałam się z realiami, z którymi być może większość osób pisząca tutaj te komentarze się nie spotkała, bo na przykład siedzą sobie wygodnie w domkach. Gdyby nie Panie pielęgniarki przede wszystkim nie odnalazłabym się, co gdzie i jak. Z racji na epidemię przychodnia podzielona jest teraz inaczej, pacjenci, starsze osoby nie mają rozeznania co i gdzie. KAŻDA z pielęgniarek w danej chwili była zajęta tłumaczeniem czegoś komuś. A tu Pani musi się udać tu, a czy Pani się dobrze czuje po szczepionce. W samym budynku sporo osób, a każdą trzeba otoczyć opieką. Sama czekałam, aż będę mogła swobodnie podejść i zapytać. Nie denerwowałam się, nie krzyczałam, wyrozumiale czekałam aż przyjdzie moja kolej. To samo z telefonem, może jak wszyscy Państwo dzwonią to właśnie powód tak obłożonej linii. Skoro tak dużo osób potrzebuje wizyty/porady to NA LOGIKĘ proszę zrozumieć, że obłożenie jest duże, a w rejestracji siedzi jedna osoba. A komentarze typu "no nikogo nie ma żeby pomóc, a trzy Panie w dużurce". Dzisiaj byłam świadkiem, jak AŻ CZERY znalazły się w jednym pokoju, bo konsultowały przypadek starszej Pani. Trwało to może 5 minut, ale jednak. Proszę czasami się zastanowić nad tym co widzimy i jakie przypisujemy temu interpretacje. Bo każdy z Państwa wyżej chciałby być nienagannie obsłużony, a proszę sobie zobaczyć ile Państwa jest. A, i jeszcze jedno. Pielęgniarka i lekarz to jednak ludzie, nie tak jak pisałam wcześniej, bo chyba część z Państwa uwierzyła. I mają swoje problemy, w domu, zdrowotne. Mają też uczucia, swoje limity i granice. Polecam więc państwu odrobinkę WYROZUMIAŁOŚCI - mam nadzieję, że nie muszę Państwu tłumaczyć tego terminu. Właśnie w tej ciężkiej sytuacji, wyrozumiałość, cierpliwość i zrozumienie to najlepsze narzędzia w relacjach z drugą osobą. A praca w ochronie zdrowia, w tych ciężkich czasach powinna Państwu nie tyle imponować, co po prostu temperować te wszystkie humorzaste fanaberie. Pozdrawiam, zadowolona pacjentka przychodni w Sadkach

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 0 (10)

    mieszkanka gminy Sadki, w dniu 15-04-2021 09:50:08 napisał:

    Ja jestem bardzo zadowolona z ośrodka zdrowia w Sadkach. Nie dam sobie powiedzieć nic złego na temat pracowników! Jak byłam chora to lekarz był zainteresowany i pomógł mi. Prawda jest że czasami jest się ciężko dodzwonić... ale tak jest w każdym ośrodku!!! Jestem bardzo wdzięczna, za opioekę jaką mnie otoczono. Pozdrawiam.

    odpowiedz

    • -3 (11)

    Kasia, w dniu 15-04-2021 09:51:56 napisał:

    Ja też jestem zadowolona. Dziękuję za pomoc jaką okazano mojej córce.

    odpowiedz

    • -1 (7)

    malutka, w dniu 15-04-2021 11:44:58 napisał:

    Dzisiaj też dzwoniłam, dzwoniłam.... i jak się dodzwoniłam to dowiedziałam się że lekaż ma tak dużo pacjentów że mnie nie przyjmnie. No ale trudno... nie bierze mnie z tego powodu jakiś mega nerw! Widocznie są ludzie którzy bardziej potrzebują tego lekarza niż ja! Nie bądźmy egoistami!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • 3 (13)

    Barbara, w dniu 15-04-2021 11:45:53 napisał:

    A myślałam, że jak nie ma Pani Gosi, to pacjenci nie są traktowani jak intruzi. Kiedy się tam nie poszło to miało się wrażenie, że nie w porę. Pacjent zawsze przeszkadzał, chyba że było się znajomym.

    odpowiedz

    • 1 (1)

    lamparcica12, w dniu 20-04-2021 12:30:44 napisał:

    Piszecie min. o problemach szczepień. Proszę zająć się tematem powstającego powszechnego punktu szczepień w Nakielskim NOK-u. Od pewnego czasu już rozsyłane są SMS-y do osób o terminie wyznaczonych szczepień. Niestety nikt publicznie nie poinformował wszystkich mieszkańców Nakła o możliwości zapisywania się na szczepienia. Nikt z gminy, straży Miejskiej pracowników Nok-u nie potrafił poinformowac gdzie można dokonać stosownych zapisów na szczepienia. Czy jak zwykle mamy do czynienia z listą osób- sami swoi. Pan minister Dworczyk informował jedynie o powstaniu dwóch punktów powszechnych szczepień tj. na terenie UTP w Bydgoszczy i na terenie Torunia. Jak więc mogły powstać już listy do jeszcze nie istniejących punktów? Może Pan burmistrz potrafi udzielić tu właściwej odpowiedzi? Czy na tych listach są wyłącznie wybrańcy władz ich rodzin, znajomych itd? Czy jest to prywatna ustawka dla swoich?

    odpowiedz

    • 0 (0)

    9348, w dniu 20-04-2021 12:56:39 napisał:

    @lamparcica12 jak wszystko co kolko wzjaemnej adoracji robi od lat tylko dopiero to zaczynacie dostrzegac, a nieliczni trabili o tym juz dawno

    odpowiedz

    • -4 (4)

    Bietka, w dniu 22-04-2021 18:13:18 napisał:

    chce się wyć na takie Wasze bzdurne komentarze. Telefon zajęty ? Trudno się dodzwonić? jak wszyscy dzwonią, to telefon zajęty. Ja jestem zadowolona z usług medycznych w Sadkach. Fachowa, rzetelna obsługa. Czy nie widzicie, że "Komuś" zależy na zlej opinii tego ośrodka? Cierpliwości życzę.

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Bezpłatne kontrolowanie sprawności układu kierowniczego
Szkolenia p.poż.
od 50PLN
Ochrona środowiska dla firm
od 50PLN
Pomoc przy kontroli ZUS
od 50PLN
Zdjęcia do dokumentów
35,00 złPLN
Sporządzanie listy płac
od 50PLN
Konstrukcje stalowe
Szkolenia bhp okresowe
od 70PLN
0

Ciekawe miejsca na terenie Leśnictwa Dębogóra. Co warto zobaczyć?

Pogoda nie zachęca wręcz do #wychodzenia na zewnątrz, więc My chcemy Was zachęcić do lektury przy porannej kawie. Tym razem kilka ciekawych miejsc na terenie Leśnictwa Dębogóra.

(czytaj więcej)
0

Rocznica powstania w gettcie warszawskim. Heroiczna walka

Dzisiaj, 19 kwietnia przypada# 81. rocznica powstania w getcie warszawskim.

(czytaj więcej)
0

Edukacyjny piknik z okazji Dnia Ziemi. Wstęp bezpłatny

22 kwietnia 2024 r. po raz pięćdziesiąty czwarty obchodzimy# Dzień Ziemi. To święto ekologiczne, które w tym roku promowane jest hasłem: Planeta kontra plastik. W ramach obchodów Główny Inspektorat Ochrony Środowiska jest współorganizatorem edukacyjnego pikniku na terenie Państwowego Instytutu Geologicznego – PIB.

(czytaj więcej)
0

Wskoczył do rzeki, by ratować nastolatkę. Ryzykował własnym życiem (film)

Starszy aspirant Łukasz Grabowski z Komendy #Miejskiej Policji w Toruniu, ryzykując własne życie, uratował młodą kobietę. Nie zważając na silne prądy i niską temperaturę wody, funkcjonariusz ruszył na pomoc 16-latce, która tonęła w nurcie Wisły.

(czytaj więcej)